" ශ්‍රී ලාංකීය අභිමානය " ශ්‍රී ලංකාවේ කොල්ලො කෙල්ලොන්ට 2023 සිරාම බ්ලොග් එක.. Blog Eka.. ப்லொக் எக.. "ALLSRILANKANS BLOG"

Monday, January 9, 2012

අපෝයි දෙවියනේ කෘතීම බුද්ධියක් මගේ බ්ලොගයටත් ඇවිත්.


හිං හිං හිං හිං.. බය උනාද .. බය වෙන්න එපා මම කියන්නේ අර මම ඉස්සෙල්ලා කියපු කෘතීම බුද්ධිය, බැලුවේ නැත්තම් මෙතනින් බලන්න. කෙලින්ම මගේ බ්ලොග් එකට දා ගත්ත දැ ස්යිට් එකට යන්න ඕනේ නෑ මේකෙන්ම කෘතීම බුද්ධිය එක්කන් ඔයාලට Chat එකක් දා ගන්න පුලුවන් මරු නේ එහෙනම් අපි කැපුනා




මෙන්න Android Phone එකට Application එක තියන තැන Link එක

Share:

0 comments:

Post a Comment

හ්ම්ම්ම්ම් ඔන්න එහෙනම් යාලුවනේ යන්න කලින් පොඩි අදහසක් දීලා අපිව පොඩ්ඩක් උස්සලා තිබ්බොත් හොඳයි නේද? ඒක එහෙමයි කියලා මගේ බ්ලොගයේ තියන් වැරදි අඩුපාඩු කියන්නේ නැතුව යන්න එපා. හැබැයි නිකන්ම ඇවිත් යන්නේ නැතුව පොඩි අදහසක් දීලා යන්න හොඳේ...

අපේ ලිපි කෙලින්ම Email එකට

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Blog Archive


මුහුණ පොතේ අපි

පැමිණ ගිය අය

අපේ යාලුවෝ