" ශ්‍රී ලාංකීය අභිමානය " ශ්‍රී ලංකාවේ කොල්ලො කෙල්ලොන්ට 2023 සිරාම බ්ලොග් එක.. Blog Eka.. ப்லொக் எக.. "ALLSRILANKANS BLOG"

Sunday, August 26, 2012

ඔයාගේ බ්ලොගයටත් Traffic වැඩි කර ගමුද?

යාලුවනේ ඔන්න මම ආයෙමත් ආවේ ඔයාලට නියම නිව්ස් එකක් අරගෙන. මේකනම් ගොඩාක් මා වටින්නේ  බ්ලොග් ලියන මගේ යාලුවන්ට මම අද ඔයාලට කියන්න යන්නේ ඔයාලා ලියන බ්ලොග් වලට Traffic එක නොමිලේ වැඩි කර ගන්නේ කොහොමද කියලා. 

හරි මම දැන් කියන්නම් දැන් මම කියන්නේ වෙබ් සයිට් එකක් ගැන මේක තමයි ඔයාලට දැන් උදව් කරන්න යන්නේ ඔයාලගේ Triffic එක වැඩි කර ගන්න. ඉතින් මම පල්ලෙහා දීලා තියන් ලින්ක් එකෙන් ගිහින් ඔයාල එ සයිට් එකේ Register වෙන්න. එට පස්සේ ඔයාලට කරන්න තියෙන්නේ පොඩි වැඩයි, හරි එහෙනම් මෙන්න තියනව ලින්ක් එක ගිහින්ම බලන්නකෝ. මම එහෙනම් දැන් නවතිනවා ඉක්මනින්ම් ආයෙමත් හමු වෙමු.


Share:

2 comments:

  1. The post is very nice. I just shared on my Facebook Account.

    ReplyDelete
  2. I am happy to find this post very useful for me, as it contains lot of information. I always prefer to read the quality content and this thing I found in you post. Thanks for sharing.

    ReplyDelete

හ්ම්ම්ම්ම් ඔන්න එහෙනම් යාලුවනේ යන්න කලින් පොඩි අදහසක් දීලා අපිව පොඩ්ඩක් උස්සලා තිබ්බොත් හොඳයි නේද? ඒක එහෙමයි කියලා මගේ බ්ලොගයේ තියන් වැරදි අඩුපාඩු කියන්නේ නැතුව යන්න එපා. හැබැයි නිකන්ම ඇවිත් යන්නේ නැතුව පොඩි අදහසක් දීලා යන්න හොඳේ...

අපේ ලිපි කෙලින්ම Email එකට

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Blog Archive


මුහුණ පොතේ අපි

පැමිණ ගිය අය

අපේ යාලුවෝ