" ශ්‍රී ලාංකීය අභිමානය " ශ්‍රී ලංකාවේ කොල්ලො කෙල්ලොන්ට 2023 සිරාම බ්ලොග් එක.. Blog Eka.. ப்லொக் எக.. "ALLSRILANKANS BLOG"

Monday, February 6, 2012

GSM ජාලවලින් වලින් Skype Call ගමුද?


යාලුවනේ ඔන්න මම අයෙමත් අවා ඔයාලට නියම News එකක් අරගෙන. මෙන්න මේකයි කතාව අද මම ඔයාලට කියන්න යන්නේ GSM Network වලින් ඒ කියන්නේ අපි සාමාන්යයෙන් පාවිච්චි කරන Mobile Phone එකෙන් Skype Call ගන්න විදිය. එහෙනම් ඉස්සරහට යමුකෝ මේක කොහොමද කරන්නේ කියලා බලන්න. ආ.....

ඔයාලා හැමෝම දන්නවානේ Skype කියන්නේ මොකක්ද කියලා මම නම් දන්න තරමින් ලෝකයේ සිටින බොහෝ දෙනා තමන්ගේ Personal හෝ Buisness ආදී ඕනෑම අව්ස්තාවකදී සන්නිවේදන මාධ‍ය වශයෙන් යොදා ගන්නේ Skype ය. මෙවැනි Communication Software ගොඩාක් තිබුනද මෙය ජනප්‍රිය වීමට හේතුව වුයේ මෙහි ඇති User Friendly බවයි. ඉතින් ඔයාලා තවම Skype ගැන දන්නේ නැත්තම් හරි අලුත්ම Verson එක බාගන්න ඕනේ නම් මෙන්න මෙතනින් ගිහින් ඒ වැඩේ කරගන්නකෝ ඉස්සෙල්ලාම.

ඉතින් මේ Software එක Use කරන්න මේකේ අපිට Register වෙන්න ඕනෙනේ ඉතින් ඔයාලා අලුත් නම් මේකේ Register වෙන්න අනිත් අය ඔයාලගේ Account එකට log in වෙන්න. දැන් ඔයාලට ඔයාගේ Skype Use කරන යාලුවන්ව ඔයාගේ Friend List එකට දාගන්න පුලුවන් එයලගේ Email එක හරි Skype Name එක හරි ගහලා එයාලව add කර ගන්න. ඉතින් මම දැන් මේ ආවේ ගැන එකක් දෙන්න නෙවෙයිනේ. හරි මම කියන්නම්.

ඉතින් මම අද කියන්න යන්නේ ඔයාලට Internet එකේ Skype Log in වෙන්නේ නැතුව Skype Friend List එකේ ඉන්න යාලුවන්ට Skype Call කරන්න පුලුවන් විඩියක් ගැන. මේක හැබැයි අදාල වෙන්නේ Dialog සහ Etisalat Use කරන අපේ යාලුවන්ට විතරයි. මේක ඉස්සෙල්ලාම Introduce කරේ Etisalat දැන් Dialog එකත් වැඩේ පටන් අරන් අනේ අපිට කමක් නෑ අපි Hutch නේ.

හරි ඕවා ඉතින් මම කීවාට වැඩක් නෑනේ ඔයාලම ගිහින් බලන්න මේක කොහොමද කරන්නේ කියලා එයාලගේ Official වෙබ් සයිට් වලින්ම. මෙන්න පල්ලෙහා තියනවා Link දෙක ඔයාලට අදාල එකට ගිහින් වැඩ කැල්ල ඉගෙන ගන්නකෝ. එහෙනම් අපි ගියා. ඔබට ජය.

අපේ Etisalat පාවිච්චි කරන අය මෙතනින් ගිහින් වැඩේට Set වෙන්න.

අපේ Dialog පාවිච්චි කරන අය මෙතනින් ගිහින් වැඩේට Set වෙන්න.



Share:

3 comments:

හ්ම්ම්ම්ම් ඔන්න එහෙනම් යාලුවනේ යන්න කලින් පොඩි අදහසක් දීලා අපිව පොඩ්ඩක් උස්සලා තිබ්බොත් හොඳයි නේද? ඒක එහෙමයි කියලා මගේ බ්ලොගයේ තියන් වැරදි අඩුපාඩු කියන්නේ නැතුව යන්න එපා. හැබැයි නිකන්ම ඇවිත් යන්නේ නැතුව පොඩි අදහසක් දීලා යන්න හොඳේ...

අපේ ලිපි කෙලින්ම Email එකට

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Blog Archive


මුහුණ පොතේ අපි

පැමිණ ගිය අය

අපේ යාලුවෝ