" ශ්‍රී ලාංකීය අභිමානය " ශ්‍රී ලංකාවේ කොල්ලො කෙල්ලොන්ට 2023 සිරාම බ්ලොග් එක.. Blog Eka.. ப்லொக் எக.. "ALLSRILANKANS BLOG"

Wednesday, October 17, 2012

Microsoft ජනේල 7 සහ 8 අතර ඇති වෙනස.. හොට් හොට් ආ..


හායි යාලුවනේ ඔන්න මම අයෙමත් ආවේ ඔයාලට  අලුත්ම අලුත් නිව්ස් එකක් අරගෙන.. ඉතින් වෙනදා වගේම ඔයාලා හැමෝටම සුබ දවසක් කියලා මම වැඩේ කෙලින්ම පටන් ගන්නම් ඔන්න යාලුවනේ අද මම ඔයාලට ගෙනාවේ Microsoft සමාගමේ අලුත්ම මෙහෙයුම් පද්ධතියේ අලුත් වැඩ ටික සහ දැනට නිකුත් වී ඇති Windows 7 වල ඇති හා නැති සේවාවන් ටික බලාගන්න... 

හරි එහෙනම් ඔන්න යාලුවනේ පල්ලෙහා තියනවා ඒ ඉමගේ එක විස්තර ටික බලාගන්නකෝ. ඊට කලින් මගේ බ්ලොගයේ Windows 8 ගැන ලියවුන පොස්ට් ටිකත් පල්ලෙහා තියනවා ඒවා බැලුවේ නැත්තම් ඒ ටිකත් බලලා යන්න ආ......

WINDOWS 8 වල LOGO එක මාරු කල හේතුව.


මෙන්න එහෙනම් Windows 7 සහ Windows 8 වල ඇති වෙනස.



එහෙනම් යාලුවනේ මම දැනට නවතිනවා අලුත්ම දෙයක් සමග නැවතත් හමු වෙමු.

Share:

6 comments:

  1. ඕක ආවම ඕකේ කොපියක් කොහෙන් හරි හොයාගන්න පුළුවන් වෙයිනෙ නේද?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. නැතුව නැතුව.. අනිවා අපු ගමන් කොපිය හොයාගමු අපි...

      Delete
  2. ya ya..pin athe weda mewa api wage ayata....isthuthi godaaaaaaaaaaakkkk......

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

හ්ම්ම්ම්ම් ඔන්න එහෙනම් යාලුවනේ යන්න කලින් පොඩි අදහසක් දීලා අපිව පොඩ්ඩක් උස්සලා තිබ්බොත් හොඳයි නේද? ඒක එහෙමයි කියලා මගේ බ්ලොගයේ තියන් වැරදි අඩුපාඩු කියන්නේ නැතුව යන්න එපා. හැබැයි නිකන්ම ඇවිත් යන්නේ නැතුව පොඩි අදහසක් දීලා යන්න හොඳේ...

අපේ ලිපි කෙලින්ම Email එකට

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Blog Archive


මුහුණ පොතේ අපි

පැමිණ ගිය අය

අපේ යාලුවෝ